Skållad

Jag har nu lärt mig att man inte ska låta sin smartphone ligga kvar i fönsterkarmen när man drar upp persiennerna på morgonen om man bor i söderläge.
Den blir värmeskadad.
Så att pekskärmen temporärt slutar att fungera. Helt.
Och man tänker att jag ska starta om skiten, men märker att man ju inte kan trycka på den där stäng-av-ikonen.
Tur att den alltid lika pålitliga ta ut batteriet manövern alltid funkar.
Så nu är min arc vid liv igen.
Jävla södersol.
Och min vita tygsoffa överlevde ett besök från Bea och Mathias. Fick en väldigt fin kaka av dom. Väldigt fin.

Tack Bea, jag borde ha anat det.


Kommentarer
Postat av: Bea

Tack för att vi fick komma ! Jag var livrädd för att lämna minsta lilla fläck på din soffa , vet att du hade halshuggit mig med en smörkniv ;) Men , du ska få en mer användbar inflyttningspresent vid den officiella festen , promise !

2012-07-08 @ 19:05:48
URL: http://ecirtaeb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0