Det är inte så lätt alltid

Ibland undrar jag hur jag lyckas vara så .. eh osmart.
Jag och min syster körde till ikea isad, och på vägen dit kommer det en låt på radion, och jag frågar, åh är inte detta Michael Jackson?
Och så tittar Nike på mig som om jag vore en jävla idiot och säger att nej, det är Tina Turner.
Fail.
Massive fail.
Och jag skrattar så att jag knappt ser var jag kör.
Och det blir värre för när vi väl kommer fram till ikea och jag ska parkera i detta jättelika parkeringshus och hittar två lediga platser efter varandra. Så då kan jag ju parkera längst fram tänker jag, så blir det lätt att köra sen, slippa backa.
Och då kommer nästa smarta kommentar från den där lilla besserwissern, du vet att du står på vägen va?
VA?
Jag som var så stolt över min parkering.
Och till mitt försvar, vem har TRE filer i ett parkeringshus?
Det räcker väl med två.
Idiotiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0