Huvaligen

Nu kommer jag låta som en sån snål gammal tant men jag höll faktiskt på att få en liten minihjärtattack när jag fick rea på detta.
Vet ni vad en piggelin kostar? Den där lilla gröna isglassen?
11 kronor!
Fy helvete när jag va liten kostade den 6!
Aldrig livet att jag köper en sån för 11 spänn. Det är den inte värd!
Och på tal om andra jävligheter så skulle jag dricka vin igår, men det va ju inte det lättaste eftersom jag inte hittade någon korkskruv.
Inte hade jag nån flaska med skruvkork heller. Och jag vet att jag har en korkskruv någonstans men den ligger nog nerpackad i nån låda kan jag tänka mig.
Så, ja det sket ju sig. Funderade på att öppna en bag in box med det blir så himla mkt att dricka då.
Fick bli öl istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0