Sekt

Fick reda på häromdan att Johan tdligen är medlem i pingstkyrkan.
Hade jag ingen som helst aning om. Och det va tydligen Kalle också.
Tur att man har koll på läget.
Men saken är den att jag skulle ta reda på om Kristian också va med i nåt sånt sektaktigt, men jag har ju fan inte sett han. Undrar var han håller hus?
Fast det kan ju va så att han faktiskt sköter sitt jobb som han ska och inte ränner inne hos oss hela tiden som Johan och Lisa gör.
Och på tal om Lisa, träffade hennes dotter för några veckor sen för första gången - jättesöt.
Och nu är hon tydligen helt besatt av mitt ack så fina namn.
Alle hennes dockor heter Freja.
Sen berättade Lisa att hon hade frågar vad dom hette i efternamn.
- Freja!
Så alla hennes dockor heter Freja Freja.
Lite kul tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0