Roligt

Fick vet idag att vår gamla praktikant Hanaa har gått och förlovat sig.
Iofs med en man hennes föräldrar har valt ut men ändå. Hon såg glad ut iaf.
Sen att jag inte fattar hur man kan förlva sig med nån man typ inte känner är ju en annan femma.
Men iaf.
Ska bara få henne att ligga med den där snubben också haha. Hon har ju aldrig ens pussat en man.
Jag blev helt chockad när hon sa det.
Men för ett par månader sen va ju Hanaa lite förtjust i den där konstnären, och då tyckte ju jag och Stina att hon skulle satsa på honom.
Men nej, han hade ju tydligen en flickvän.
Men nej, det är ju bara en liten utmaning tyckte ju Stina och jag. Men nu har hon tydligen (eller hennes föräldrar) hittat en annan till slut.
Happy ending.
Stina tyckte förresten att jag skulle satsa på Kristian.
Freja, han är singel. Och han ser bra ut!
Och ingen whitey. Det är ett plus åtminstonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0