Pläp

Festade hos ingen mindre än Bea i lördags. Väldigt trevligt måste jag säga. Fast det brukar det iofs vara när vi samlar detta folket. Haha det bästa va när Mike fick för sig att spy mitt i natten, tror att grannarna måste ha hört honom. För det är inte normalt att låta så högt. Och snacka om att må bättre av att spy, han va helt lets party efteråt. Intressanta observeringar det här. Sen gjorde vi en familjeutflykt till max på söndagsmorgonen. Och dom hade tagit bort den där klagolådan så Mathias kunde inte skriva en arg lapp. Dåligt det där! Och nu kommer den stunden där jag tänkte lägga upp en bild av galenskaperna men jag kommer inte riktigt överens med arcen (som vanligt) Men jag gjorde ett gott försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0