Pest eller kolera

Det var en väldigt intressant dag på jobbet igår.
Både Marie och Stina va väldigt anti-Freja om man säger så.
Någon, Marie tror jag, hade lagt in en jävla kärlekslåt på vår fredagspartylista på spotify och så klagade jag lite på det, för den borde inte vara där tyckte jag.
Och sen fortsatte jag lite med Mariah Carey och Carola för dom står jag inte ut med nån av dom.
Så tyckte Marie att dom skulle göra en "plåga Freja playlist" med en massa Mariah Carey och Celine Dion och såna kärleksdravelslåtar.
Snällt.
Och sen tyckte Stina (igen) att jag skulle börja dejta Kristian.
(Nej tack) Och förresten så ska han på kärlekssemester.
Och det visste hon inte tydligen så då fortsätter hon med Johan då? (Gift och typ 45 år gammal)
Calle!! (Gift och nästan pensionär)
Jag säger då det.
Vet inte riktigt om jag vågar åka till jobbet på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0