OMG

Var fan ska man börja?
Gårdagen va fan legendary!
Så sjukt kul.
Jag och Bea drog hem till Nadja vid typ 7isch och fyllde hennes kyl med sprit.
Man märker fan inte förrän man städar hur mkt man dricker har jag kommit på..
Iallafall, Nadjas spotify ville inte riktigt samarbeta med oss så Bea försökte sig på att sätta på rasion, utan större framgång.
Det är ju då tekniska lilla jag kommer in och räddar hela festen (A)
Haha eller nåt i den stilen.
Nadja vill ha högre volym, inte Bea, för hon vill konversera.
Börjar supa, Bea kommer fram till den väldigt smarta analysen att man dricker det godaste först, för det är ju lite slöseri på sprit att dricka det när man redan är packad, för då länner man inte så stor skillnad på gott och äckligt.
Smart.
Erica dyker upp, följd av Snuffe och Johan.
Jag och Erica börjar asgarva åt mitt ekollon-blogginlägg. Vet inte riktigt varför, men det va ju rätt kul då. Hon tyckte att jag skulle göra en hel kategori med ekollon.
Sen ändrade hon Nadjas bakgrundsbild till min fina illustration. Ännu roligare.
Börjar tafsas lite lagom precis som det brukar när man samlar mig, Bea och Erica i samma rum.
Bea och Nadja shotar jäger med iskukar.
Tror Bea började bli lite lätt packad vid det här laget, för hon pekar på en pungkula och säger att hon ska bita av ollonet.
Vilket får alla att börja asgarva.
Det är fan sjukt vad man tycker saker är underhållande på fyllan..
Kommer två manfolk till, vi kör jag har aldrig.
Man får reda på väldigt mkt saker när man gör det.
Bea och ett av manfolken (jag kommer ju inte ihåg vad dom heter) började prata om att spela gitarr.
Bea: Jag har kunnat spela den från saltkråkan du vet, di di di di di....
Sen får hon ett jävla anfall och ligger och stretar ute på balkongen vilket resulterade i ett par tterst oanständiga bilder som jag inte fick lov att publicera nånstans. Tror att dom är på gränsen till mjukporr.
Hon hinner bli utelåst en runda med, fattar inte hur hon lyckas.
Iallafall så lyckas Nadja typ däcka inne på sin säng, ligger och spyr på golvet, som hon smart nog täcker över med handdukar. Jag är lite imponerad att hon lyckades dölja lukten.
Fast det kan ju ha lite att göra med att Erica sprang och jagade Bea med ett dotfspray, och som Bea sa "ERICA! Jag är ju helt blöt!"
Ringde upp Nadjas whatshisface som kom och tog hand om henne när vi gick.
Tror hon va rätt glad att bli av med oss (A)
Promenixade in till stan där vi (mest Bea) pratade lite med Daniel den snygge innan vi gick hem och planerade att sova.
Not so much.
Daniel den snygge rinde och sa att dom inte kom hem så han och Mikael ville sova hos Bea.
Ehh.. Det va ju väldigt intressant.
Dom klättrar in genom balkongen, Mikael fastnar på halva vägen. Han va väldigt social dock, kanske mest beroende på hans aloholhalt som troligtvis va sjukt hög.
Lyckades klämma in alla 4 i Beas dubbelsäng.
Jag höll på att frysa ihjäl medans Bea tydligen kokade.
Och dom låg ju och pratade så man blev ju helt pigg och inte fan kunde man sova.
Så nu är man sådär lagom trött.
Kul i morse dock när man skulle försöke få iväg dom där två.
Men fan vad roligt det va!

Kommentarer
Postat av: Bea

HAHA så jävla underbart ! jag hade så sinnessjukt jävla roligt ! :D

2010-09-05 @ 11:50:43
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0