Lookalike

Igår nät jag skulle hem från hässle så såg jag en människa som satt lite nerhukad.
Alltså jag såg han från sidan.
Åh, det är ju Jonte tänkte jag men av nån anledning gick jag aldrig fram och hälsade. Blev lite förvånad att se han med för den delen.
Ialla fall, min buss kom och då ställer sig Jonte upp och går mot bussen.
Och mot mig med andra ord.
Nu måste jag ju hälsa tänker jag men kommer bara till h.... innan jag inser att det inte alls är Jonte.
Fan vad lika dom va. Läskigt.
Ingen som vet om han kanske har en okänd tvillingbror?
Jag va ju helt säker på att det va Jonte, allt stämde liksom.
Jag måste ha stirrat konstigt på han med, men jag blev bara så chockad när jag fattade att det inte va han.
Scary.

Kommentarer
Postat av: Bäähs

HAHA fan vad kul om du hunnit hälsa . Han hade ju trott du var dum i pannan xD

2010-09-15 @ 07:31:07
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0