Hilarious

Jag kom att tänka på en del saker som blev sagda i fredags som är sjukt roliga.
Med viss reservation för ej medverkande, för antagligen är det inte så många mer än jag, Bea, Erica och Nadja som tyckte att detta va så värst kul från början heller.
Jag lyckas skjuta iväg en godisbit från skålen på nåt sätt och söta Nadja utbrister Hallå ja, varannan vatten där borta eller?
Bea: Alltså Freja, den där pungen är ganska luden...
Jag: C var också ganska luden...
Haha åh herregud.
Erica: Men varför har du knullat han??? Han är ju skitful!
Däckad Nadja: Åhhh...huhuuuuu.. Ååååååååhhhhhhhhhhhhahahahaha. jag ska aldrig med dricka jägerherherher. alltså ni fååår faktiskt inte fotaaa......
Mikael: Jag är så jävla torr i käften. När jag ska spotta får jag ju ta i med hela kroppen!
Fan vad underbara vänner jag har!

Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHA hade inte klockan varit så mkt så hade jag tillåtit mig själv att garva högt . Himla bra beskrivning av Nadja där , man förstår precis ! :D Det där med mikael minns jag dock inte , spottade han i mitt rum ? :O

2010-09-05 @ 22:54:22
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0