Backa!

Åh jag höll på att garva ihjäl mig på bussen idag!
Chaffisen glömde stanna i Västra spång, så när han väl fattade att det va folk som skulle av så fick han backa.
Han backade helt seriöst i typ 1.5 km på en 90-väg.
Det va det roligaste jag har sett.
Och sen kom det ju en massa andra bilar som körde om en backande buss. Fatta vilken syn.
Gjorde mig på lite bättre huör efter ett hagga-anfall på jobbet.
Hon frågade om vi va med i den där förmedlingen...
Så svarade jag att vi är med i Euro florist.
Det är ni? frågade hon.
Mmm.
Så jag packade in orkidén till henne och ser att hon tar upp interfloracheckar.
Eh, dom tar vi inte här säger jag ju då lite logiskt.
VA?? MEN DET VA JU DET JAG FRÅGADE!!!
Ja, och jag svarade att vi är med i Euro florist, det där är Interflora, två helt olika kedjor. Jag kan väl inte hjälpa att du inte tittar på dina lappar.
Ok, det där sista sa jag inte men jag tänkte.
Alltså jag blir så trött. Ser man inte att det står interflora på eller? Och fattar man inte när jag säger att vi är med i euro florist?
Det är skitmånga som inte fattar. Och så säger dom men det står ju interflora på dörren.
Eh, nej det gör det verkligen inte.
Bitches!

Kommentarer
Postat av: EuroFlorist

Ojdå! Men vi uppskattar verkligen att du värnar om vårt varumärke, tack för det! Och trevlig vecka till dig :D



/EuroFlorist.

2010-09-13 @ 14:40:57
URL: http://blog.euroflorist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0