Attention Freja!

Alltså våra kunder är ju ganska roliga ibland.
Manne (som ska ha 6 vita loljor varje fredag) ringde 5 i 10 och sa att han va jättestressad, och undrade om vi kunde packa in hans liljor så att han bara kunde springa in och hämta dom. För han va i stan om 2 minuter, går det bra?
Han han prata väldigt länge för att vara stressad..
Och sen ringde där en Tommy (?) typ 14.40.
Han ville skicka blommor till lasarettet. Och med tanke på att våra taxikillar kör senast 15.00 så tyckte ju jag att det va lite i senaste laget, men det är ju inte så långt till lasarettet.
Så jag sa att jag ska försöka få ut budet idag.
För Jesper lär ju inte bli sädär överlycklig över att få mer att göra så sent.
Men iaf så fick jag Jesper till att hämta budet även om han sa att det va ju inte så kul så här dags....
Alltid lika charmig den där. (En dag hade han mässa och flipflops på sig. Inte för att det har nånting men detta att göra men..)
Iallafall ringer den här Tommy sen igen och tackar för att jag fick ut budet så fort. Sån service uppskattas!
Behöer jag säg att jag blev glad?
Men poängen med den här Tommy är att han sulle betala via vårt bankgiro, och normala människor skriver ju kanske sitt namn och kanske bud eller nåt sånt så man vet var pengarna kommer ifrån.
Inte Tommy.
Han skriver Attention Freja! /Tommy
Men det va ju lite underhållande.
Eller är det kanske bara jag som är lättroad. Lutar nog med åt det där sista...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0