Vin!

Alltså jag har världens sjukaste familj. Inte för att det är nån nyhet kanske men ändå.
Bjuder på en liten men ack så underhållande konversation vi hade innan.
Jag: Alltså getost smakar typ som getter luktar...fast ganska gott.
Leffe: Jag hade en bror i Malmö.. Eller ja, han är ju död nu..
Mamma: Börjar asgarva..
Leffe: Ja, iaf så ville han ha ett vilddjur och så köpte han en get..
Mamma: Men en get är ju inte vild! Ett lejon är ett vilddjur!
Leffe: Jo, den hade såna stora horn och allt och en dag så släppte han lös geten och den sprang efter han och stångade han! Och då blev min bror så jävla arg så han slängde in geten i väggen!
Mormor: Men så får man inte göra...
Åh herregud.
Är kanske bara jag som tyckte att detta va kul..
Kan ju kanse bero lite på vinet också..
Hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0