Sthlm

Min syrra och en klasskompis va uppe i Stockholm ett par dagar på lovet och gjorde nån projektarbetesgrej.
Och så skulle dom bo hos vår morfars syster. Vad fan blir det, gammelmoster? Ja, skit samma han sa att Ann-Britt (morfars syster då) va väldigt glömsk.
Så Nike ringde ett par dagar innan och sa att dom skulle komma upp på måndagen, och att morfar hade ringr och förvarnat henne.
Nej, han har inte ringt..
Sen lyckas Nike iaf få henne att gå med på att dom skulle bo där. Ringer igen på lördagen.
Vem är du, du har inte ringt mig säger Ann-Britt.
Men efter ett tag kommer hon iaf ihåg och jo, ring ni på bara när ni kommer så öppnar jag.
Så står Nike och kompisen nere på gatan och ringer på dörren, och fick åter igen förklara att hon va Sven-Olovs barnbarn som skulle bo där ett par dagar, vi pratade ju igår!!
Nike och kompisen (som är från Eritrea tror jag) kommer upp i lägenheten och Ann-Britt utbrister
Jaha, det här va ju inte vad jag hade förväntat mig!
Åh, herregud vad kul!
Är ni från hemtjänsten eller?
Jag kan verkligen se detta framför mig! Hahaha!
Klockrent.
Senare kom det ju fram att tantan hade alzheimers.
Men det hade tydligen gått bra sen när hon väl hade fattat vad det va för ena som skulle bo där.

Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHA ahmen shit xD Stackars tanta ...

2010-11-08 @ 16:31:15
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0