Satan!!

Det har varit äckligt mycket att göra idag på jobbet. Folk handlar som galningar.
Och sen när klockan va strax över 15 och vi egentligen stänger, och håller på att bära in alla saker från utsidan så kommer där en människa och frågar om hon hinner in och titta.
Ja vi stänger strax men det går ju bra ändå säger jag lite vänligt.
Alltså jag är fortfarande irriterad på henne.
Och sen när jag kommer in i butiken igen så säger hon
Ja, man känner ju inte sig direkt välkommen!
Men klockan är 3, vi stänger vi måste ju bära in så att vi kan låsa och gå hem, jag kan ju injte hjälpa att hon inte kan handla när vi har öppet. Och så frågar jag om hon vill ha hjälp med nåt bara för att kanske kunna släta över det lite.
Ja, jag va ju lite intresserad innan men nu vet jag inte...
Ja, men vi stänger snart, vi måste börja bära in i tid försöker jag få henne att fatta men nej
Det handlar ju om att vilja sälja!
Och så har hon mage att fråga om det är min butik, och så säger hon till Stina sen att hon skulle ringa igen på måndag och prata med ägaren om bemötandet.
Vi stod bara och tittade på varann.
Hur fan kan man komma in i en butik som till på köpet har stängt och bete sig så? När man vet om att butiken stänger gå går man väl bara in, tar det man ska ha och går?
Hon kan ju för fan inte bara komma in och klaga på vår service!
Helvete vad jag va arg. Jag kan inte riktigt släppa det.
Ska ju bli kul att se om hon verkligen ringer på måndag.
Jag menar man går inte in i en butik när man vet att dom stänger. Jag menar hon hade ju inte gått in på en restaurang när dom egentligen har stängt och krävt att dom ska göra mat till henne, och sen skälla ut dom när dom inte gör det.
Så jävla löjligt.
Jag hatar folk!!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Fan vilken jävla hagga ! Stryk skulle hon ha ...

2010-11-29 @ 18:54:12
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0