Neighbours

Mina grannar är faktiskt inte vettiga nånstans.
Dom ovanför verkar inte riktigt komma överens och för några månader sen så sa dom ju att Mauri skulle flytta men  det har ju inte blivit av än iaf :P Sen kan man höra henne vråla där uppe ibland typ: Mauri jag ramlade nästan!!!.
Underhållande men kanske inte alla möjliga tidpunkter på dagen.
Och sen är där ju han med hunden som jag inte vet vad heter som polisen letar efter. Dom har hängt här i två dar nu men jag tror hundmannen har lagt benen på ryggen. Tror han insåg att han va lite wanted...
Min teori är att det är pga hans jävla hund som är jätteläskig och som har bitit en liten flicka och son han bara släpper lös ibland. Han är iaf väldigt mysko.
Och så ska vi ju inte bara prata om han nakenmannen. Jag måste komma lite närmre nån dag så att jag ser om det verligen är han jag tror att det är eller om det bara är nån som är lik.... Nu är jag ju nästan lite excited för jag vill ju veta vem det är. Och det är faktiskt kul att han inte inser att alla gamla tanter som bor här kan se han naken i köket xD
Sen har vi ju Kerstin med skabbhundarna. Det är faktiskt lite synd om dom för hon har 3 hundar och alla är lika skabbiga. Och mammahunden får valpar med pappahunden hela tiden och nu har hon sparat en valp med så nu tror jag att hon ska inavla! Kanske är mina fantasier som skenar iväg, vad vet jag. 
Och det är jättekul när posten kommer, för då skäller dom hundarna skitmkt och om det är han mellangamle postmannen (?) brevbäraren!! så bjäbbar han tillbaka. Jag höll på att garva ihjäl mig när jag hörde det första gången!! Haha underhållning på hög nivå i Fagerhult xD
Ganska stört eg att det är så lyhört...
Jaja fortsättning följer kanske nån gång i framtiden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0