Kladdkaka

Jag fick ett ryck innan och gjorde kladdkaka. Med når sånt klet på. Väldigt ambitiöst tycker jag :P
Återstår ju och se om den blev god men det får man väl hoppas på.
Och jag va så sjukt uttråkad när jag kom hem från jobbet igår!
Gick rundor lite fram och tillbaka, tänkte på att starta datan men gav upp lika fort igen, kollade på Ice Age, gick rundor lite mer, kollade lite på en dålig film på 2an, kollade lite på hästhppning (!), kollade på Felon, gick och la mig pga tristess.
Och jag kan inte ens sova normalt för jag kan liksom inte sova på min vänstersida... Och jag sovet typ alltis på vänster sida så nu blir det helt fel och obekvämt.
Gud vad jag klagar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0