HELP!

Jag och Nike börkade precis prata om bearbaisesås. För av nån anledning trodde hon att det va min favoritsås, neb jag hatar bearnaisesås.. Det går upp ett ljus för Nike och ja javisst det, det gör du ju inte.. Hon fortsätter med att säga att pommes och bea är det bästa som finns strax efter stekt fläsk och brunsås.
Då kontrar jag med att det kan ju inte va bättre än palt - världens godaste mat, EVER!
Och så kommer hon och säger att tacos, bakad potatis, spaghetti och köttfärssås och tortillas med ost och ketchup är godare än palt. WHAT??ror jag måste säga upp bekantskapen med henne....
Hellre äta baguette än palt... Fan det dummaste jag har hört i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0