DKNY

Igår eller i förrgår eller när det nu var införskaffade jag mig en ny parfym för att uppgradera från den lite halvt tantiga saken jag hade innan. (Som jag också har fått måste tilläggas...)
Blev iaf Be delicious. Skulle tydligen lukta äpplen men jag tycker ju att den luktar mer...fresch.
Men gott!
Man blir nästan lite sugen på äpplen kom jag på nu. Är kanske det som är poängen?
Jaja nog om det.
Och jag köpte ett par nya kalligrafipennor med för jag ska ligga i hårdträning nu ska ni veta! Min chef tyckte tydligen att det va en bra idé att jag med ska texta band, så att hon inte ska behöva oroa sig om hon är ledig nån dag, vilket fick mig att få ett mindre nervöst anfall, så nu jävlar ska det textas här borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0