Baby on the way?

Jag tror att nakna killens flickvän är gravid! Eller så ser hon bara konstig ut men det lutar starkt åt bebishållet...
Glottade lite typ igår eller nåt och då hade hon en väldigt misstänkt babybula.
Det är eg väldigt ajukt att jag har sån koll på dom men jag måste faktiskt hålla mig lite uppdaterad.. Och jag har ju fortfarande inte kommit nakna killen tillräckligt nära irl för att komma underfund med om det verkligen är han jag tror att det är.
En blå volkswagen har han iaf :P Stavas det så?? Wolkswagen? Whatever.
Kom på nu att man kan ju söka på hans namn på eniro och se om det är han som bor där. Att jag inte har tänkt på det innan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0