Awkward

En sån sjuk grej hände igårkväll.
Om man har vatt hemma hos mig så vet man att om man står i vårt vardagsrum så ser man rakt in i köket i lägenheterna i huset nedanför oss.
Iaf så stod jag i vardagsrummet, och av nån anledning så kollar jag in i köket i huset nedanför och jag blev helt chockad. För då stod där en naken (!!!!!) man i fönstret. Och jag stod där och visste inte var fan jag skulle ta vägen. Helt chockad och så va det ju tänt med. Varför går man in naken i ett tänt kök som väldigt många människor kan se in i?
Jag säger då det.
Men han va åtminstonde inte gammal som tur var. Men ändå, snacka pinsam situation.

Kommentarer
Postat av: Bea

Och du kunde inte slita blicken från hans kuk , eller hur ? Dregglet bara rann ... ;)

2010-05-03 @ 19:32:54
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0