Åh nej!

Jag upptävkte nyss att det är ett begynnande hål i mina jeans.... Mina favoritbrallor:(
Åh gud vad tragiskt! Det är dom skönaste byxor jag har ägt i mitt liv!
Vad sorgligt...
Och förresten, jag tror att nakna killen och gravida flickvännen redan har en unge... Eller så är det bara en övningsbebis kanske..? Men dom hade faktiskt en bebisstol i deras bil... Inte för att jag går och snokar eller så, man går faktiskt förbi deras bil när man ska tex till bussen eller ica. Så jag kunde faktiskt inte hjälpa att se den.
Så det så!

Kommentarer
Postat av: Bea

Fan ett hål är lätt att laga !

Freja du skulle bli en excellent skvallerkärring på typ HäntExtra eller nått .

2010-05-25 @ 18:52:13
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0