FEST!

Underhållande lördag!
Gick inte och la mig förrän vid 7 på morronen.... Men det va ganska sjukt kul iaf :P
Förfest hemma hos Nille med sjukt mkt folk i hans lilla etta :P Blev lite lätt rökfötgiftad ett par gånger och mina och Ericas toabesök blev lite störda ett par gånger men annars va det very nice.
Blev utslängda av nille vid kvart över 11 för att nåt smart fanskap hade hällt sprit på hans data..
Drog till Björket, drog vidare till Qbar vid typ 20 i 3, drog till korv-eriks för att ragga efterfest utan att lyckas speciellt bra.
Kom på att vi ville ha pizza men inga ställen hade öppet så vi drog hem till Kim och värmde lasagne i 40 min istället.
Skitlång tid tog det men den va ju iaf god :P
Hade även ett väldigt underhållande samtal med Cristian i köket.
Men men det va jävligt skönt att sova sen även om man inte sov spec länge

Kommentarer
Postat av: Bea

Knullade du ?

Och angående tatueringen , så pallar jag fan inte åka till HBG för det . Spec inte när väntetiden säkert är ett halvår minst . Har kontakter här i stan som fixar det snabbare och biligare :P

2010-03-29 @ 16:13:04
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0