Don't mess with our coffebreak!

Jag blir så trött på folk ibland. Folk som kommer in och ska ha en bukett och frågar "Dom här blommorna är väl ganska färska?"
Nej vi säljer gamla blommor till er.
Eller dom anstormningarna som alltid kommet när man ska dricka kaffe på eftermiddan. Det är alltid lugnt när man går bak, och så hinner man hälla upp en kopp och sätta sig ner och då jävlar passar folket på att komma. Irriterande.
Sen fick jag ett nervöst anfall med när jag kom på att jag ska provjobba på solbacken nästa vecka. Scary.
Men dom lät snälla iaf, alltid ngt.

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad fasen är nu det där för ställe ? :P

2010-03-20 @ 02:55:13
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0