Jag blir så jävla arg

När jag kör bil!
Alltså jag stör mig på allt och alla.
Som idag låg jag bakom en bil som körde i 80 på en 90-väg. Och så låg han och tryckte på mittlinjen så man såg ju inte ett skit så man kunde ju inte köra om.
Och sen när det blev 70 körde han fortfarande i 80.
Och sen låg det en jävla buss upp i röven på mig och då vill jag bara tvärnita för han har fan inte en chans att stanna.
Jag blir så irriterad.
På tal om nåt helt annan börjar vär lilla Fagerhultpark äntligen börja se ut lite lite som en begynnande park. Lite leksaker (?) i mitten och träd och några buskar.
Och idag va nog första dagen som jag har sett att där är mer än 2 gubbar som är där och pillar. Typ hela 10 st va dom idag:P
Kanske därför den börjar komma nånvart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0