I love the system

Pratade lite med The Beatch om vilka ytterst pinsamma bilder det finns på min facebook.
Mest på mig själv faktiskt.
Men Bea kommer nog som god tvåa.
Iaf så finns där ju vissa ej publicerade bilder som verkligen bör förbli ej publicerade.
Därför måste jag nu göra en liten topplista (även om det nog bara kommer va två st bilder)
Och många kommer nog inte fatta vad jag pratar om men det ör ju liksom det som är syftet. Och dom inblandade vet, och det är onödigt att sprida pinsamheten vidare.
Iaf here we go:
#2 Valborg med indierna. (Det börjar närma sig va). Beas klockrena foto när hon snabbt som attan stack in handen i det mörka sovrummet och fotade i blindo, men fy fan vilken klockren bild. man hade ju nästan kunnat tro att dom posade xD
#1 Systemetpåsebilden. Say no more. Det intressante är dock att jag inte har en aning om hur/när/vad jag hittade den där påsen. Eller att nån lyckades fota.
Men ja, ganska kul men man måste ju ha vatt med in the right moment för att fatta och resterande människor kan ju egentligen bara bortse från detta inlägget.

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag kan verkligen inte mer än asgarva ! Freja , du är som alltid totalt klockren !

2010-06-29 @ 21:38:13
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0