Headerkärlek

Alltså jag älskar min header!
Så klockrena bilder (tack Bea)
Som den första bilden när det va flower power 3:3 Förfest hemma hos Lisa om jag inte minns fel. Har även ett svagt minne av Marika med en massa sugrör i näsan men det kan ha vatt en annan fest.
Och karnivalen, fan vad kul det va! Förfest hemma hos Lisa igen, men denna gången började man ju supa typ vid 8 på morgonen. Notera att det står gratis på min panna.
Fest hos Jeanette. Say no more! Lyckades stjäla till mig en keps och en sjal, och välte ner typ en hlla eller nåt. Lyckades även kläcka ur mig: Du har nog staplat dom lite dåligt...
Min första (och enda) däckning! Hos Frida i 1an. Är fortfarande helt förundrad över hur jag kunde dricka nästan en hel flaska bacardi razz. Men jag har inte druckit det sen dess. Mår lite illa bara jag tänker på det faktiskt.
Och Beas söta pappa som a helt orolig att jag sulle spy i bilen. Åh det är underbart med minnesluckor.
Nästa bild har jag fakitskt ingen aning om när den är tagen. I korridoren verkar det va, men där har jag festat så mkt så jag kan knappt skilja festerna åt. Åh nu kom jag och tänka på nät jag, Theo, Eric och hans polare gick till nån jävla pup en söndag. Inte så kul i skolan dan efter.
Men åter till headern.
Jorden runt 3:3 Jag är indian om det är nån som inte fattar det.
Happy, angry horny! Tydligen tyckte vi att det va en jättebra idé (?) att ta happy, angry horny bilder på folk. Men det mesta låter ju bra på fyllan så. Och då får man såna här klockrena bilder. I love it!
Pumpkin! Galen fest hemma hos Theo och Andy. Merparten av folket drack för mkt, värden blev liggandes på golvet och vrålade att alla skulle dra (det är väldigt roligt nu såhär i efterhand) och Dennis vägrade förstå varför han va tvungen att gå men att Theo fick stanna.
Lyckades supa bort min hatt och ett örhänge.
Lyckad fest med andra ord.
Åh jag älskar bilden på mig, Bea och Jonte. Va nyår när Jonte dö upp och frågade om han fick festa med oss. Lånade duschen, sjöng väldigt högt, kom ut väldigt naken och lyckade spilla ner sig själv med öl när han skulle inviga Beas ölhatt. För att inte tala om hur mkt öl som hamnade på mattan :P
Uttråkad på en naturkunskapslektion men fejkmustasch på fingret.
Och fotar nåt blomgrejs på skolan. Gud vilket ostrategiskt ställe att fota på. Måste ju funnits andra ställen där man inte va tvungen att ligga på en buske.
Åh vad jag är bra på att blogga om ingenting!

Kommentarer
Postat av: 3s

Det var inte halloween-/födelsedags-/inflyttningsfesten som slutade så, utan det var utflyttningsfesten (slutet av juli).. Dennis kom inte ens på vår halloweenfest. ^^



På halloweenfesten var det jag som var för full för att dra ut efteråt.. plus att Andy gillade min rödluvandräkt ganska jättemycket (;

2010-06-14 @ 16:19:25
URL: http://abrighterday.blogg.se/
Postat av: Bea

HAHAHA vadå asgarv på detta inlägget ! Så många härliga minnen . Good times !

2010-06-14 @ 23:50:01
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0