:D

Bakar kaka och dricker vin. (Jag fyller ju faktiskt år)
Tror dock att det där vinet har sett sina bästa dar, för jag va för snål för att öppna en ny flaska för jag kan faktiskt inte dricka en hel själv när jag ska jobba i morron.
Så det fick bli en påbörjad black tower bag-in-box :P Är där inte en sån bäst före när man har öppnat den?
Jag och Bea pratade om det igår förresten för jag tcker ju att bag-in-box och såna tetraviner är lite såndär "gammal tant som inte inser att hon dricker liiiite för mkt-varning"
Och en sån kärring såg vi faktiskt igår och hon packade ner sina tetrapacker i Åhléns påsar för att göra det ännu värre.
Och förresten jag måste berätta vad min morfar gav mig! Jag fick ett mindre skrattanfall.
(Nu kan ni glömma det där med kärringvarningen igen:P)
En baginbox och en bok. Kändes lite som drick och läs ungefär. 
Han är ganska underhållande ibland min morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0