What happens in Knäred stays in Knäred!

Ja det fick man ju höra ett par gånger igår.
Va en sjukt underhållande fest iaf.
Drack första cidern vid 15. Nice!
Sen va det playtime vid 4 och då började det med vodkaroulette. Har aldrig gjort det innan. Men dom hade iaf satt 25 shotar med vodka och ett par med vatten på en bricka och den som fick vodka va ute.
Ganska kul för man såg verkligen vilka som fick vodka xD
Sen gjorde vi når jävla tampongrace, en liten udda tipsrunda och en cidersvepartävling. Väldigt otippad vinnare där.
Och det hemskaste är ju att när man började bli lite smått packad så va ju klockan bara 18..
Grillade sen. Skitgott!
Och Tommy gick och åt från alla andras tallrikar. Oh skruvmakaroner, det är ju jättegott!
Och Michaela som hade fått för sig att hon skulle få mig att däcka däckade själv först av alla. Gick och la sig vid typ 23? och sen såg man inte röken av henne mer.
Shotade ganska mkt mer än jag brukar - och sorry Helena men jag drack bara hälften av den sista shoten, resten hällde jag ut.
Drack ännu mer, grillade marshmallows, drack lite till, spelade luftgitarr.
Och det roligaste är ju ändå att innan man går och lägger sig så tycker man ju inte att det ser så farligt ut.
Men sen när man vaknar och ställer ser ut som en jävla krigszon.
Halvtomma plastglas och burkar överallt, tomma spritflaskor, papperstallrikar och trasiga bestick, och alla jävla ostbågar som på något mystiskt sätt hade hamnat på golvet. Hmm. Och fast man har fyllt en halv sopsäck med skräp så ser det likadant ut.
Ja, det är inte lätt.
Sen fick jag en sån chock i morse, eller vid typ halv 12 när man ändå hade vatt uppe 1½ timme och kollade promillehalten. (Min morbror har en såndär blåsgrej) Och det kommer upp 0.3.
Oj då.
Ska nog inte köra hem på ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0