Shot

Ska nog ganska troligtvis festa i kära gamla Kristianstad i morron.
Sweet!
Dock måste jag nog inom systemet en snabbis. (Igen)
Är där jätteofta känns det som. Och mitt praktiska förråd i garderoben växer mystiskt hela tiden. Jag förstår inte detta..
Kan kanske va så att jag handlar mer än jag hinner dricka?
Nej.. Skulle jag inte göra....
Men eftersom det vankas shot-tävling så måste man ju faktiskt engagera sig lite och joina, och man kan ju faktiskt inte shota vin.
Frågan är bara vad man ska shota?
Som man inte redan har shotat för mkt och blivit avskräckt av.

Haha där lät jag nästan lite som en alkis, men icke.
Och jag har kommit underfund med att jag ska spica upp min blogg med mer bilder, efter vissa påtryckningar från diverse håll.


Gud vad mkt sprit det blev nu helt plötsligt. Men det är väl på tiden. Va ju faktiskt ganska längesen (eller iaf 2 veckor...) jag festade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0