Katthatarna Sandberg

Va och grillade nu ikväll hos min mormor och Leffe innan. Jag, Nike, vår kusin Minette och hennes farmor Ros-Marie.
Väldigt u´kul.
Ända tils det kom en katt när vi skulle äta. Vi satt alltså ute..
Och Nike hatar katter, mormor hatar katter, jag gillar väl inte katter överdrivet mkt och Minette... Ja hon va nog värst av alla.
Hon lät ungefär såhär:
Alltså jag får damp! Nej Leif mata den inte då lockar du bara hit den! Men fan jävla katt jag ska sparka på den! Vänta jag häller vatten på den så att den fattar! (Detta gjorde hon 2 ggr under kvällen...) Fan jag ska sparka den i huvet! Man måste va hård annars lär den sig inte. Disciplin! Kattafan stick!
Sen försökte hon träffa katten med en boll men jag tror inte hon lyckades nån gång.
Sen ger sig mormor in i hatet och säger att eftersom katten inte har når halsband så får man lov att skjuta den, och om Minette av misstag skulle döda katten så skulle mormor hjälpa henne att lägga den under en bil så att det verkade som att den hade blivit överkörd...
Ibland är min släkt kanse lite väl brutal..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0