Grrr.....

Idag på jobbet kom det in en ...eh äldre dam.
Hon skulle hämta sina 10 krukväxter som hon hade beställt. Fine.
Jag står och packar ner dom i en kasse när hon pekar på min arm och säger vad va det?
Jag visar min tatuerinh och hon utbrister Usch, usch usch!
Eh, jaha.
Vad fan ska man svara?
Och sen på bussen hem... Det va nog en av dom sjukaste bussresorna i mitt liv.
Bussen har nog aldrig vatt så full innan, folk stog fan i mittgången.
Sen va där 3 (!!!!) barnvagnar.
Dom första 2 gick ju bra sen kom den tredje och tjejerna som va först stod och skrek på varann för att ingen visste hur dom skulle få in den 2e vagnen. (som för övrigt va full med kassar...?)
Långt om länge och lite mer högljutt prat senare så va iaf alla 3 vagnar på plats.
Då invaderar kassevagnmannens familj bussen. Typ 5 pers och en massa ungar som sitter och kacklar på arabiska, ungarna springer fram och tillbaka i mittgången - ja så mkt man nu kunde springa för allt folk - och alla andra sitter och suckar för att dom för ett sånt liv.
Sen när klockan är 18.06 (bussen går eg 18.05) Och bussen är väldigt full så tro fan att det kommer typ 5 pers springande och ska med samma buss.
Jag höll på att dö.
Det va värsta linje 2 -vä skola-österäng-kl-15-en-fredag-varning.
Och det är ju inget man saknar..
Damn it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0