Drömmar

Jaghar kommit på en sak angående den där jävla bandtextningen på jobbet. Jag kan inte göra stora e. Dom ser förjävliga ut.
Och sen blev Hanaa lite smått arg på mig för att jag sa att hon inte behövde plantera ner peperomian i krukan, bara sätta den rakt ner och lägga lite tillandsia runt så att krukan inte syntes.
Men nej det fick inte fuska för då lurade man kunderna (A)
Sen försökte jag få henne att fatta att det tar för lång tid, men nej. Slutade med att vi inte gjorde några alls..
Sen har jag drömt väldigt konstigt inatt. Först drömde jag att Bea skickade ett sms till mig och sa att dagens planer hade blivit ändrade till söndag. Men jag kan ju inte på söndag kommer jag ihåg att jag tänkte.
Sen vaknade jag och va tvungen att kolla mina medelanden för att va säker på om jag hade drömt eller inte.
Somnade iaf om och då drömde jag att Johnny och Helena va hemma hos oss och Johnny började dammsuga under den ena soffan... Och sen blev jag omkullvält av en enorm vit hund.
Konstigt.

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha nädu inga ändrade planer ! Dock har inte Robin pratat med sina päron än om vi ens får vara hos honom men utifall att så är min lägenhet ledig ikväll så nåt ska vi hitta på :D

2010-07-24 @ 11:06:15
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0