Det va han

Nyss när jag kom hemkörande så stod nakne killen ute vid vägen med Rösenlöv.
Och då fick jag det hels komplett bekräftat att nakne killen faktiskt är den människa jag har misstänkt hela tiden. För nu fick jag ju se han på nära håll.
Lite mysko ändå.
Och när jag ändå är inne på skumma grannar kan jag ju berätta lite om den värsta av alla.
Han med psychohunden som bor mittemot oss.
Och nu är det så att jag "råkade" kika lite på han genom det där titthålet i ytterdörren. Men bara för att jag hörde att han kom ut och för att jag dessutom redan stod vid dörren.
Men iaf så går han ut genom dörren, låser, låser upp den igen och så släpper han ut hunden.
Sen får han hunden att gå uppför trappan och ner till honom igen. Under den tiden hinner han låsa och låsa upp en gång till.
Sen öppnar han dörren och släpper in hunden, sen låser han, låser upp öppnar dörren lite på glänt och kastar in nycklarna genom brevinkastet, öppnar dörren helt, tar upp nycklarna och går in och låser efter sig.
Han har nog inte alla hemma.
Det verkar inte så iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0