damn

Ibland blir jag sjukt irriterad på vår lilla praktikant.
Och bara så att alla fattar är hon inte florist, hon är där bara för att lära sig svenska. Vet inte eg varför Marie gick med på att ha henne där men hon är ju snäll iaf. Och hon städar efter alla..
Iaf så går hon mig på nerverna ibland.
Så igår va jag själv ett tag och då kommer det ju alltid jättemkt folk. Så jag står där och binder en bukett till en kund och så står det typ 5 pers i kö efter henne.
Så frågar jag Hanaa om hon kan lägga ner nästa kunds grejer i en påse. Dom skulle bara ha några färdiga grejor så kunde ju jag ta betalt sen tänkte jag. För att det skulle gå lite snabbare.
Nej,nej!! säger Hanaa.
Vad fan är problemet?
Hon behövde ju inte säg nåt till kunden, hon behövde inte binda nåt, inte slå in nåt i papper eller cellofan, bara sätta ner sakerna i en plastpåse.
Men nej.
Dessutom fick jag veta sen att det va hennes rektor och då blir jag ännu surare för då borde det ju inte va några problem. Rektorn hade ju fattat tycker man.
Men nej, Hanaa gillade inte rektorn, och ville därför inte hjälpa till.
Så jag fick stressa ihjäl mig istället.
Jag blir trött ibland.
Men det är ju ganska kul att säga till henne vad hon ska göra ;)
Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0