Cider

Införskaffade mig lite ny dricka på systemet idag :P
Köpte två sorter jag inte har provat innan. Lät gott iaf.
Blev dock lite sur för det jag hade tänkt köpa från början va slut.
Summer mojo och nån kivik sommar burk blev det efter lite velande. Jag hade kunnat handla hur mkt som helst där bara för att testa men man behöver ju inte bunkra hur mkt som helst, jag menar man ska ju hinna dricka upp det med.
Jag har ju för fan vin till ett halvt kompani i min garderob.
Och ja det är ett jättebra spritförvaringsställe!
Och på tal om cider så älskar jag den sommersby reklamen! Den verkar jättegod! Och då jävlar har dom lyckats tycker jag. Brukar va lite antireklam annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0