Best of the best

På bussen hem satt jag och funderade på bloggmaterial och så fick jag världens snilleblixt. Eftersom folk i min omgivning ofta slänger sjukt klockrena kommentarer åt höger och vänster så tänkte jag komma med ett litet urplock.
Såna saker som har satt sig i mitt huvud.
Och som jag fortfarande kan börja garva åt ibland.
  • Förfest hemma hos Kim. Nille och Dennis kommer. Och vid detta tillfäller hade jag bara träffat Nille 1 gång och Dennis hade jag aldrig träffat innan.
    Iaf så hade Kim sovit hos mig natten innan och då utspelar sig denna lilla konversation mellan Nille och Dennis.
    Nille: Har ni knullat?? (Här tittar jag lite nervöst på Bea som också är där och vet inte riktigt vad jag ska säga)
    Dennis: Men Nille så säger man faktiskt inte!
    Nille: Vad ska jag säg då? Har ni haft samlag?
    Dennis: Dom försökte göra barn!
  • Metchi under grupporrtittande hemma hos Kim (jag vet): Hallå tjejer! Är det bara vi som tänder på det här?
  • Gör homemade pizza hemma hos Kim och han lassar upp allt på tallriken vilket resulterar i ett berg av mat dränkt i kebabsås. Och då säger Emma: Alltså Kim, du ser ut som ett jävla fetto!
  • Och min kära mormor får väl också platsa här. Åt vattenmelon hemma hos henne för ett tag sen och då tyckte hon att den va vattnigare än den brukar (det va den inte) Iaf så slänger hon ur sig: Jag tror dom sprutar in vatten i dom. För dom säljer ju dom på kilopris.
    Eller inte mormor..

Kommentarer
Postat av: Bea

HAHA de två översta är ju bara så bäst ! Palla egentligen att vi har tittat på porr hos Kim med en massa folk xD

2010-07-07 @ 21:45:03
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0