Bad dream

Jag hade en så konstig dröm inatt.
Och det mest udda va att jag va liksom hemma. I mitt sovrum. Lite läskigt faktiskt på det viset.
Men iaf det va nån som ville döda (eller iaf skadda) mig. Och så hade jag en massa glasbitar i fötterna.
Och inga små bitar utan riktigt stora, och det va tjockt glas med för den delen.
Iaf så kunde jag inte komma ut utan jag stod inne i rummet och srek och bankade på dörren men ingen hjälpte mig.
Och sen helt plötsligt så satt jag och någon okänd människa och drog ut glasbitarna från mina fötter.
Det hela va mkt märkligt och väldigt obehagligt.
Och sen blir man ju alltid helt förvirrad när man vaknar och kopplar inte riktigt om man verkligen har vaknat, och så blir man ju livrädd sen innan man har hunnit koppla att det faktikst bara va en dröm.
Jag säger då det. Ibland drömmer man konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0