32.2

Det är ganska rejält varmt idag.
Eller ganska hemskt varmt idag.
Och man får faktikt lov att klaga på värmen. Jag år iaf för jag hatar sommaren.
Min syrra blev helt chockad när jag sa att hösten va det bästa på hela året. Men det tycker jag.
Första dan när det luktar sådär kallt.
Och första dan man får ta på sig en sjal eller halsduk för att det är kyligt ute.
Och när man måste börja använda vinterjackan.
Och när man kan använda höstskorna! Jag älskar höst/vinterskor!
Åh jag längtar redan!

Kommentarer
Postat av: Bea

Våren är bättre ! När det fortfarande är lite kyligt , men ändå grönt och mysigt ute .

Och nej jag skulle inte hälsat på honom , för han satt med sin flickvän . Hade kunnat bli rätt weird !

2010-07-11 @ 15:41:16
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0