Down below

Efter vissa påtryckningar om att min blogg "var på väg ner mot avgrunden igen" ska jag göra en killercomeback :P
Idag på väg hem från min praktikhunting i hbg träffade jag en av mina gmla volleybollpolare :D Awesome!
Fatta vad kul vi hade på träningarna i Fagerhult! Jag och Kamilla va ju dom enda som fick göra nåt. Typ poängmakarna! POWER!
Haha nej men kul hade vi. Förutom det faktum att vår tränare Senad hatade mig... Seriöst. Jag menar säg en träning han inte skällde på mig.
Men jag överlevde :P
OCH! Ännu ett lite halvidiotiskt påfund jag gjorde häromdan...
Jag har skaffat twitter!
Vilket jag inte riktigt fattar för ingen jag känner har twitter... Lite småidiotiskt kanske men ganska kul. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hah så det var därför du försökte recruita mig dit ! Jävla sätt !

2010-01-20 @ 20:31:15
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja fy fan vilken underbar tid det var :D

2010-01-21 @ 17:04:36
URL: http://madebykamillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0