..... Det ska va som kött

Alltså ibland får man bara såna skrattanfall åt sina syskon xD
Mamma zappade över till let's dance och då kommer peter wahlbäck upp i rutan.
Och då utbrister Nike chockerat: OMG vad han är smal!!
Och för att säg nåt helt annat så är dom två (mamma och nike vill säga) helt stört obsessed av blodapelsiner. Ett litet bevis på det är att dom hade ätit upp sina innan jag ens hade skalat färdigt min. Minst sagt chockerande :P
Iaf så va min skitäcklig och gav bort mina två halvor till nike och mamma.
Nike klagar på "att det är fel på skinnet" och utbrister sen nåt i stil med uumphhf! Blodapelsinen ska ju va fast i sig! Som typ kött!
Mmm och sen när har en apelsin samma konsistens som kött umdrar jag?
För övrigt eh "råkade" jag köpa en sjal på MQ idag.. Skitfin.
Och på vägen hem kötde vi på en fågel. Igen. Men det va faktiskt inte jag som körde idag :P
Och hon tjatade i typ 3 min om vi skulle vända och kolla om den dog eller inte. Lustigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0