Flum

Stavas flum flum eller flumm?
Iaf så ringde min chef 10.15 :O och frågade m jag ville byta en lördag. Jag va minst sagt förvirrad vid den tiden så det tog nog ett tag innan jag fattade vad hon menade. Men jag tror jag fattade vad hon menade iaf :P
Så nu sitter jag och kollar ut på snön som faller, lite längdskidor på tv och halvsjunger med Korn.... Små saker man kan göra för att förgylla sin vardag xD
Har dessutom fixat skjuts till Näsum på lördag! Nice Freja :P
Oj, nu har dom ändrat till backhoppning om nån vill veta.
Och jag kom på världens bästa vinterOS-gren igår!
Tänk att man först hoppar backhoppning och så landar man ju och ist för att stanna där förtsätter man direkt att åka längdskidor! Fatta vilken bra sport det hade blivit! Action på hög nivå skulle jag säga :P
Och om man vill göra det ännu lite mer spännande kan man ju tex göra nåt trick i luften som typ en backflip eler nåt. Man borde seriöst överväga att ta med den grenen i nästa OS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0