Systemet

Idag va jag på systemet klockan halv 11.
Ganska intressant. Va jag och två gamlingar där haha.
Snäll som jag är handlade jag till min syrra (A).
Det är fan soft att vara yngst har jag kommit på. Jag har ju fått ta alla smällarna och vänja mamma vid allt sen kan Nike bara glida.
Själv fick man ju kämpa för varenda liten droppe sprit man ville komma över...
Men åter till systemet, köpte en flaska minttu, och jag hade ganska kul åt hon den där damen i kassan.
För hon såg ut som en sån som inte skulle få för sig att dricka nåt annat än fancy vin på sin höjd.
Iaf frågade hon om minttu va gott. (Ja annars hade jag väl inte köpt den)
Och hur man drack det.
Ja rent, säger jag utan att tänka så mkt. Eller ja, man kan väl blanda det med men...
Jaha ok... Så du brukar dricka detrent säger hon och verkar verkligen fundera på saken.
Nu såhär i efterhand låter det ju jättedumt.
Men hon va ju så söt.
Undra om dom bara har två anställda där förresten, för man ser alltid samma människor när man är där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0