Inte ok

Skyll inte allt detta på mig!
Jag kunde väl inte veta att folk skulle få reda på detta. Och förresten så är det inte mitt fel.
Folk snackar jävligt mycket.
Antar jävligt mycket.
Och ju fler som pratar desto värre blir det.
Sen tror ju folk på allt dom hör med.
Det är inte mitt fel!
Du kan inte skylla detta på mig, det är ditt eget fel att det har blivit såhär.
Jag kan väl inte hjälpa att du inte tänkte tillräckligt långt och ångrar dig nu.
Det är rätt åt dig, du förtjänar inte bättre.
Om nån nu frågar dig om det får du väl ljuga.
Men du ska veta att det inte kommer från mig.
Egentligen hoppas jag att alla får reda på det för man behandlar inte folk såhär.
Hur fan kunde du göra det?
Det va ditt eget val att göra som du gjorde, ingen tvingade dig, och nu får du ta konsekvenserna.
Kanske berätta sanningen innan vissa får reda på det på omvägar?
Sluta slänga över dina skuldkänslor på mig, för det är ditt fel att det har blivit såhär, inte mitt, ingen annans.
Det va ditt eget val att göra såhär.
Ingen annans. Det vet du.
Och vänner pratar.
Du vet att dom pratar. Speciellt dom.
Vad fan trodde du?
Detta är inte mitt problem. Inte egentligen.
Du kan hata mig hur mycket du vill men både du och jag vet att det bara är ditt eget fel.
Jag hoppas att du mår så dåligt som du säger, för du förtjänar det.
Värre än det.
Jag tänker inte gå och tycka synd om dig om det är det du tror.
Och om du kunde sluta tycka synd om dig själv ett tag kanske du kunde fundera på hur det känns för mig.
Och det är inte ens mitt fel.
Om du nu tror att du kan fortsätta som vanligt och lyckas med det så är det väl kul för dig. Men jag fattar inte hur du ska kunna göra det.
Tror du inte att det kommer märkas att nåt är fel?
Jag hatar det här.



Kommentarer
Postat av: 3s

Vad har hänt? ):

2010-08-21 @ 10:49:13
URL: http://abrighterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0