Rock

Jag det blir ju rocktema på fredag och jag har väl ansträngt mig lite halvhjärtat på den fronten.
Fixat dricka har jag också lyckats åstadkomma:P Kom på att det bara va och rota lite i vårt skafferi och vips så var Freja en hel flaska vin rikare.
Ska förövrigt ut med mina co-workers på onsdag. Äta tapas och dricka drinkar sitter ju inte helt fel sådär mitt i veckan :P
Och idag är det min absoluta favoritserie! Lærkevej. Det är sjukt underhållande det programmet xD
Handlar om en familj som har dödat en alban och grävt ner han i trädgården. Sen körde deras granne över en n alban och han eldade dom upp på majbålet :P
Hahaha underhållande!

Kommentarer
Postat av: Bäähs

Haha starkt jobbat , en vinare räcker långt ! Och fan vilken rasistisk serie xD

2010-04-18 @ 21:30:04
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0