På tal om störda syskon

Jag fick världens jävla skrattanfall härom dan när min syrra började prata om lärarna på hennes skola.
Jag tycktet göra men iaf att det va konstigt att dom inte va så noga med att lämna in arbetena i tid, för om vi hade lämnta in når till ...tex Kerstin Rydén (hette hon rydén?) så hade ju hon haöshuggit oss..
Det hade nog iofs inte med saken att göra men poängen va att Nike sa att lärarna inte hade nån kontroll på skolan för det va eleverna som skulle bestämma.... ? "För dom kan inte komma och säga åt mig vad jag ska göra - då säger jag att jag ska anmäla dom! Det säger jag hela tiden.. Jag sa det till Niklas igår att jag skulle anmäla honom!"
Vi gör väl vad vi själva vill lät det ungefär. För om en lärare kommer och säger att jag ska göra nåt tråkigt så vägrar jag!
Jävla barn! Är det inte lite det som är poängen med lärare? Att dom kommer med uppgidter som man ska göra?
Det va kanske bara på Österäng hahaha...
Och hon ska bli 18 på tisdag..
Lite svårt att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0