Memories!

Jag fick en massa flashbacks innan när jag kollade igenom alla mina festbilder på datan. Så många sjuka kvällar! Lite underhållande att dom bästa festerna alltid är hemmafester med mig, Bea och Erica.
Som valborg när vi grillade i tivoliparken och festade med "indierna" som eg va från nåt helt annat okänt land. Och han äckliga krullet som raggade stenhårt på mig och inte fattade att jag inte ville äte pizza med han..
Eller när Nadja och Troy hade sex i Beas säng och vi fick se väldigt mkt mer av Troy än vi ville xD Det va fan nåt av det roligaste jag har vatt med om nånsin!!
Och sen har vi ju vår 5-manna fest som eg bara va jag och Bea och Eric som hade skitkul och Emma och Theo som satt inne på mitt rum och nördade. Tror minsann att det va då Bea pajjade mitt bord:P
Har ett svagt minne av ostbågar i näsan också.
Och lussevakan när det kom en väktare och Bea låg inne och spydde på sadd medans Jonte pissade i duschen (på samma toalett måste tilläggas) Och Kebabbe kommer ut i nåt lakan och frågar om dom behöver hjälp. Ännu en syn jag aldrig kommer glömma!
Och Mr Okänd ålder som jag och Bea verligen trodde va 27 bast! Och kom på alldeles för sent att han faktiskt bara va 21.
Och sen ska vi ju inte glömma världens bästa nyår när Jonte kommer helt random och frågar om han får hänga med oss och festa, lånar Beas dusch (han kan sjunga väldigt högt) lyckas glömma att han kanske hade behövt en handduk och kommer ut väldigt naken och frågar om han ska ta bort handen från sitt skrev... Han är ju så jävla underbar den människan!
Han lyckades även inviga Beas ölhatt och spilla öl över stora delar av hennes matta.
Träffade en massa nytt folk-tex milfen som jag inte kommer ihåg vad hon eg hette.
Lyckades med konststycket att komma in till stora torg typ 10 över 12 och fick kolla på de flesta av fyrverkerierna i tivoliparken. Men kul va det :P
Kom att täna på nyår i Viby nu med men jag tror inte vi ska gå in närmre på det... Hade lätt kunnat få men för livet från den "festen"... Men det va ju ganska kul nu sågär i efterhand men det va det verligen inte när vi va där.
Kan ju säga att det är nog den sjukaste mamman jag har vatt med om.. Nånsin. Och en väldigt läskig nalle puh med ett par väldigt strategiskt utplacerade hål....
Och alla fester med Hässlarna! Älskar dom!
Som första gången vi träffade Frippe och han hade det blå glasögonssugröret på sig och drack sprit från en spaghettiburk.
Och när jag och Bea råkade ut för Kims farmor första gången. Jag blev fan livrädd när jag hörde en nyckel i dörren.
Sen den här Muffe-incidenten xD Det va fan nåt av det sjukaste jag har gjort. Inte så smart val av ställe så här i efterhand men vad gör man inte för sakens skull? Kallt va det med så ;) Och Bea kunde inte ha ringt mer perfekt xD Fattar fortfarande inte hur hon kunde lyckas tima så jävla bra.
Och lilla Nille som stormade in hos mig och frågar: Freja jag måste bajsa! Har du nåt toapapper?
Många underbara fester <3

Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHAHAHAHAHAHA omg så jävla bra !

fan vad kul vi har haft !

2010-04-12 @ 15:41:02
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0