Trött!

Gick upp typ 7 igår för att jag skulle möta upp David i Hässle. Han skulle handla sprit till mig minsann :P
Impulsshoppade lite och sen gick vi och åt. Nice.
Drog hem till Kim och en vansinnesfärd senare kom vi fram till Krstd. Handlades på systemet där med och sen knallade Bea in till stan ocg vi handlade paket till Jeanette som minsann hade fyllt år.
Drog och fikade på Darins, väldigt flummigt måste jag säga och sen åkte David och Kim tillbaka till Hässle och jag och Bea stressade satan för att vi skulle hinna med tåget. Aldrig har väl ag blivit klar så fort innan man ska festa. Tror vi blev klara på typ 30 min..... Och sen hade vi tom tid över :P
Iaf så började vi dricka på tåget, vår ursprungliga plan att komma hem till Jeanette packade sprack ju lite med tanke på vår lilla försening.
Men det va ganska kul ändå.
Dumpade grejor hemma hos Kim och gick hem till Jeanette.
Fick en mindre chock när jag kom dit. Stod en sopskyffel med skit på innanför dörren, och sen trodde jag att jag skulle dö när jag skulle ställa min dricka i kylem för där låg ett kager skit i den.... Nasty!
Men det blev en billig kväll iaf för hon bjöd på sprit:P
Jag lyckades bli aspackad jättetidigt med tanke på att vi började supa vid 17.23 (A)
Faktiskt väldigt kul. Träffade mkt nya härliga folk, strulade lagom, och hamnade på en liten mysig "efterfest?" hemma hos Jon och Manne :P
Tjatade om min jävla dubbelmacka och höll på att garva ihjäl mig när David däckade i deras fåtölj xD Han satt och dregglade och sen vände det och han blev helt jättepigg..... Udda.
Garvade lite åt Beas pojkdrama.
Gud vilket långt inlägg detta blev...


Kommentarer
Postat av: Bjernalt

Tummen upp :D

2009-09-27 @ 18:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0