Home and away

Hmm... Finns det inte nåt tv-program som heter det?
Iaf så drar jag tillbaka till gbg i morron:P 04.45 står alarmet på så tyck synd om mig! Haha. Får se hur död jag är när jag kommer fram.
Väcktes vid 6 i morse för att jag glömde att stänga av ljudet på min mobil... Ganska klantigt iofs men det va ju ett nice sms.. fick en mindre hjärtattack och så va det från Johanna och jag blev helt förvirrad och vad fan vill hon mig kl 6 på morgonen??? "SILVERMEDALJ TILL LINA I CANADA!:)" Gött värre!!
Iaf så sitter jag och kollar på hur man billigast tar sig till Norge och det är ju inte det lättaste.... Får kolla lite mer ingående sen.
Höll på att garva ihjäl mig när jag läste Beas blogg innan för tydligen är jag väldigt våldsam när jag sover :S
Ikväll är det Färjan 3!!! Fatta vad jag har längtat! Det är ju asroligt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0