Funderingar

Läste Beas blogg innan och hon hade skrivit lite om lördagen. Och det fick mig att fundera lite... På i lördags.
Vad fan sysslade vi med eg? Eler jag kanske jag ska säga?
Känns som att det va längesen vi festade så hårt så tidigt.
Jag va fan asnitad vid typ 20....
Och allt tafsande?! What's up with the hands??
Det va verkligen händer överallt på olämpliga ställen! Och nu sitter jag här och garvar med lite skräckblandad förtjusning över helgens bravader. Vet fan inte om man ska skämmas eller va sjukt stolt över händelserna.
Jag va verkligen allt i lördags.
Gick från nykter till asnitad, asglad, överpervers, skitförbannad, skitglad igen, desperat och tillbaka till ganska nykter....
Och det va 4e ? helgen i rad vi festar så hårt? Och inte fan slappar vi efter heller för nu ska vi tydligen till grand på fredag... Och jag som ska jobba på lördag.
Tur att man inte blir bakis.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0